reklama

Cesta

Myšlienky blúdiace hlavou, hľadajúce ten správny smer. Je pád koncom? Či svitanie na nový, možno správny začiatok? Odpoveďou môže byť aj sklamanie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Často premýšľame a živíme v sebe rôzne negatíva spojené s danou situáciou, ktorá sa zdá byť neriešiteľná. Sama som sa ocitla na úplnom dne svojho zdravého psychického vedomia. Myslela som, že žijem svoj sen, mala som všetko, čo som vždy chcela: vlastné bývanie, priateľa, s ktorým sme sa zasnúbili, krásneho kocúrika, ktorý ako sa hovorí bol miesto dieťatka, na ktoré pre nás ešte nebol vhodný čas. Prišla som o všetko. Nezostalo mi nič z môjho sna a to bez vysvetlenia. Najhoršie je byť v zlej situácii a nepoznať odpoveď na otázku : ,,prečo?". Zlomilo ma to. Prišli depresie, triašky, plač. Myšlienky tipu :,, nemám nič, prišla som o všetko čo som milovala!". Môj život zrazu nemal zmysel. Ako sa pohnúť vpred, keď celá moja cesta bola do kopca a kúsok pred označenim,, CIEĽ,, má potkli a spadla som úplne dole? DOSŤ! Hlboký nádych a rovnaký výdych. Uvedom si kam si spadla. Si na začiatku! Zdvihni hlavu a utri si slzy! Vidíš čo je pred tebou? Obrovská tabuľa s nápisom ŠTART!
Vidím ju. Mám pred očami znovu začiatok, ale cítim strašnú bolesť, pád z tej výšky mi zlomil obe nohy. Nedokážem sa postaviť a prekročiť tabuľu. Cítim len tie rany, kvôli ním sa neviem pohnúť. Mám počkať kým sa rany zahoja? Prejde dlhá doba, stihnem potom dôjsť do cieľa tak, aby nebolo neskoro? Hlavné je nezostať stáť na mieste. Pretože tým cestu ukončím a už nikdy nebudem tam, kde je tak krásny výhľad. Je tvoj kopec láska? Vlož ju všade a nauč sa slovo nezištnosť. Cítiť ju, je krásne. Ale jej podstatu nájdeš len vtedy, keď sa naučíš mať rád sám seba. Nežiadaj to od iných. Rozdaj sa, ale nečakaj nič. Veľa z nás by najradšej len bralo, doslova vycuciavalo lásku iného. Sme tak nároční na druhých, pritom sami málokedy dávame toľko, koľko by sme chceli prijať. Každý by si mal uvedomiť, že láska nie je majetok. Láska je voľnosť, rešpekt, smiech aj slzy. No vždy je to o citoch a činoch s tým najlepším úmyslom. Ak chceš takúto lásku začni u seba! Nesmúť kôli tej, ktorú si stratil, ale hľadaj spôsob ako byť pripravený na tú ďalšiu s otvorenou mysľou aj srdcom. Vtedy ak nájdeš niekoho, kto tiež vie dávať, nielen brať, pochopíš na čo bol dobrý tvoj pád. A tvoje nohy? Už nikdy nebudú ako pred tým, boli predsa zlomené. Sem tam sa pripomenú bolesťou, hlavne pri zmenách počasia. Ale aj bolesť je dobrým spoločníkom, ak ti správne pripomenie prečo si zmenil trasu!

Soňa Pernišová

Soňa Pernišová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia ma volajú Sositka. Som usmiaty optimista, milujem život a vyhľadávam spoločnosť milých ľudi. Rada píšem a chcem sa s Vami podeliť o kúsok seba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu